1.Pogromcy duchów 8/10
2.Pogromcy duchów II 6/10
3.Gliniarz w przedszkolu 6/10
4.Dave 6/10
5.Bliźniacy 5/10
6.Orły Temidy 5/10
7.Dzień ojca 4/10
8.Junior 4/10
9.Sześć dni, siedem nocy 3/10
10.Ewolucja 3/10
11.Moja super eksdziewczyna 1/10
1. Pogromcy duchów - 7/10
2. Pogromcy duchów II - 6/10
3. Sześć dni, siedem nocy - 6/10
4. Junior - 4/10
5. Gliniarz w przedszkolu - 3/10
1.Ghost Busters - 7/10
2.Ghostbusters II - 6/10
3.Kindergarten Cop - 5/10
4.Twins - 5/10
5.Junior - 4/10
6.Six Days Seven Nights - 4/10
7.Evolution - 4/10
8.My Super Ex-Girlfriend - 2/10
1. Pogromcy duchów 7/10
2. Gliniarz w przedszkolu 6/10
3. Bliźniacy 6/10
4. Orły Temidy 3/10
5. Junior 2/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pogromcy duchów 6,60 30
2 Orły Temidy 6,50 4
3 Pogromcy duchów II 5,50 26
4 Sześć dni, siedem nocy 5,06 16
5 Dave 4,57 7
6 Bliźniacy 4,86 22
7 Dzień ojca 4,67 12
8 Moja super eksdziewczyna 3,75 4
9 Sex Story 3,83 6
10 Gliniarz w przedszkolu 4,29 28
11 Ewolucja 3,96 24
12 Junior 3,54 24
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pogromcy duchów (1984) 6,50 44
2 Orły Temidy (1986) 6,10 10
3 Szarże (1981) 5,50 6
4 Pogromcy duchów II (1989) 5,62 37
5 Dave (1993) 5,13 8
6 Sześć dni, siedem nocy (1998) 5,05 22
7 Bliźniacy (1988) 4,85 33
8 Dzień ojca (1997) 4,47 15
9 Gliniarz w przedszkolu (1990) 4,59 39
10 Moja super eksdziewczyna (2006) 3,60 10
11 Sex Story (2011) 3,63 19
12 Ewolucja (2001) 3,82 33
13 Junior (1994) 3,67 33
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pogromcy duchów (1984) 6,63 67
2 Orły Temidy (1986) 6,08 12
3 Szarże (1981) 5,83 12
4 Ostatni gwizdek (2014) 5,50 8
5 Pogromcy duchów II (1989) 5,70 50
6 Dave (1993) 5,30 10
7 Sześć dni, siedem nocy (1998) 5,04 28
8 Bliźniacy (1988) 4,95 42
9 Dzień ojca (1997) 4,47 17
10 Gliniarz w przedszkolu (1990) 4,57 46
11 Moja super eksdziewczyna (2006) 3,85 13
12 Ewolucja (2001) 4,00 36
13 Junior (1994) 3,95 41
14 Sex Story (2011) 3,40 20
1. Pogromcy duchów - 9+/10
2. Pogromcy duchów 2 - 9+/10
3. Gliniarz w przedszkolu - 8+/10
4. Junior - 8/10
5. Bliźniacy - 8/10
6. Dave - 7/10
7. Szarże - 7/10
8. Sześć dni, siedem nocy - 6/10
9. Dzień ojca - 6/10
10. Ewolucja - 6/10
11. Moja super eksdziewczyna - 6/10
"Orły Temidy" i "Pulpety" muszę obejrzeć.
1."Pogromcy Duchów" 8/10
2."Pogromcy Duchów 2" 7/10
3."Bliźniacy" 6/10
4."Dave" 6/10
5."Sześć dni, siedem nocy" 5/10
6."Junior" 5/10
7."Gliniarz w przedszkolu" 5/10
8."Orły temidy" 5/10
9."Moja super eksdziewczyna" 4/10
1 - Pogromcy duchów 1 - 9
2 - Pogromcy duchów 2 - 9
3 - Pulpety - 8
4 - Junior - 8
5 - Ewolucja - 7
6 - Orły Temidy - 7
7 - Bliźniacy - 6
8 - Gliniarz w przedszkolu - 5
9 - 6 dni, 7 nocy - 5
----------------------------------
10 - Cannibal Girls - 2