skrillex15 Z tych, które oglądałem wszystkie mi się bardzo podobały. Mimo znakomitego początku, nieco niższą notę otrzymał ode mnie jedynie "Paranoia Agent", ponieważ serial nie popisał się końcówką.
Black Lagoon jeszcze nie oglądałem, pora to narobić skoro to produkcja studia Madhouse.